Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Kisah Apa??

Monday, May 17, 2010

Salam..

Syukur ya ALLAH atas segala rahmat, limpah kurnia dan rezeki yang telah kau berikan.. Satu lagi impian aku tercapai.. Alhamdulillah.. Jenuh korek tabung jugak la nak penuhi impian aku tu.. Tapi tak pa,yang penting puas hati!! Hehe.. Kalau dah namanya manusia, mesti tak pernah cukup dengan apa yang dah ada.. Oleh itu, aku perlu menabung semula untuk dapatkan yang di bawah ni.. Sasaran untuk bulan depan.. Cekikdaud!


Mau baju ini!!! Haha.. Xde ke sape-sape nak tolong belikan?

Dapat yang lebih kurang pun okey la.. ;p



Mau ini jugak~jaket pink!!! Oh,banyak la nak kumpul duit kalau gini..


Peep toe wedge kegilaan ku.. ahaks!



 

Kawan-kawan sekalian, jom menabung! Berjimat-cermat amalan mulia..



 

Perlu ke intro panjang-panjang??


 

Ni kisah 16 Mei 2010 aku..


 

Ada dating dengan Ecah.. Meronda-ronda di Alamanda, mau cari baju kawen.. Bukan aku @ Ecah yang bakal bergelar pengantin, tapi member kami salah sorang geng Charlie ~ Ekin.. Ecah ada tugas berat pada hari bersejarah Ekin nanti.. Apakah?? Haha…


 

Plan asalnye seperti berikut:

Mula-mula p Shah Alam cari baju.. Kemudian balik umah aku bersorak sokong Taufik Hidayat vs Lin Dan dalam perlawanan merebut Piala Thomas.. Lepas tu, nak memeriahkan jom heboh..


 

Disebabkan Piala Thomas start kul2, maka perancangan awal dah di ubah..


 

Yang terjadi adalah seperti berikut:

Mula-mula p Alamanda, cari tiket wayang (aktiviti yang lansung tak dak dalam perancangan), kemudian p cari baju untuk Ecah.. Layan cite Nightmare on Elm Street sampai terjerit-jerit.. Kelam kabut balik umah.. Bajet leh sampai umah sebelum kul2 la konon.. Tapi terlambat jugak.. Habih Piala Thomas, masing-masing dah penat bersorak+mengantok.. Jom Heboh? Cancel!


 

Itulah yang dikatakan kita hanya mampu merancang.. Tuhan jua yang menentukan..


 
 

Eh, hampir terlupa! Harap-harap masih belum terlambat untuk ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada:


 

Cikgu tadika ku – cikgu Yan & cikgu Fadhilah

Cikgu-cikgu SKMD

Cikgu tuisyen yang denda aku masa kelas pertama

Guru-guru SAINA

Lecturer & Tutor di KMPP

Pensyarah UMT

Kakak ipar ku - Pn.Norhanani & Pn. Adibah

Abang ku – Saaidi (walaupun masih belom mengajar..hehe) & Halim (mantan guru)

&

Rakan-rakan ku yang bergelar pendidik


 

Guru Pembina Negara Bangsa.. Jasa mu di kenang!


 

dari aku yang malas pergi sekolah



 

Sedikit renungan untuk semua..


 

"Lelaki tak datang bergolek

Perempuan tak datang melayang.."

(Ustaz Hasrizal – Penulis buku Aku Terima Nikahnya)



Apa kisah yang aku nak kongsi sebenarnya ni??

2 komen:

aisyah nadzira hairani said...

hahaha..punye nk tgk Thomas, aku siap rempit tu..lambat pn 5 minit je..xpeeee..hehe

yg pntg dpt tgk Taufik Hidayat maen n dpt shupping brg2..=p

Hanie Saad said...

ecah dan rempit mmg xdpt dipisahkan.. terbaekkk!!