Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

MengAUMMM di Bukit Jalil

Friday, November 25, 2011

Aku malas nak cerita banyak. Nak tayang gambaq ja.


Muka seronok bertambah teruja sebab kali pertama pi bersorak tengok bola di stadium dan tiket LRT 70sen saja satu hala.



Muka tak puas hati sudah kelihatan angkara tuan pegang tiket lambat sampai. Terlepas opening yang di tunggu-tunggu :(



Ya, itu dia harimau muda sedang beraksi. Yang aku nampak hanya Nazmi, Nazmi & Nazmi.



Nazmi, Mahali & Irfan. Sorang lagi aku tak kenai. Incik yang pegang bendera tu nyaris-nyaris kena botol yang dibaling oleh sorang mamat poyo yang tak puas hati Malaysia tak menang. Chill la bro!



Nazmi buat tarian apa la tu. Tapi cute jugak. Muehehehe. Tu ja gambaq yang nak tayang. Oh, ada sket lagi!



"Apsal makcik ni seronok sangat. Bersungguh sengihnya. Musykil aku. Padahal Malaysia tak menang pun" berkata Rayyan di dalam hati sambil buat muka pelik memandang aku.



Ok Rayyan, makcik buat muka sedih. Malaysia tak berjaya. Sobs!


Tamat permainan, kami tak terus balik. Ronda tengok apa yang ada. Sambaq jersey sorang selai. Nice jugak.

p/s : Tak dapat pi stadium tengok Malaysia vs Bahrain, jadi aku pakai jersey pi kelas tanda sokongan padu dari aku. AUMMMMMMM!! Pastu semua orang tengok pelik =.='

0 komen: