Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

It's Me...!!!!

Thursday, October 22, 2009


Hi all. Salam perkenalan. Semoga dengan adanya blog ni, korg sume akan lebih mngenali siap sebenarnya SITI ROHANI SAAD.



Selepas setahun makan tido kat umah, akhirnya aku insaf dan mula bekerja. Mula bertugas di Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM) pada bulan 7 yang lepas. Best siot keja kat sini. Merata aku pi sepanjang hampir 4 bulan bekerja.

1st tempat yang aku pi adalah Langkawi. Sepanjang hidup aku tu la kali pertama aku pi sana. Walaupun aku ni memang orangg Kedah. Haha~ Leh kata tiap-tiap minggu aku kuar outstation. Memang letih sket, tapi best la. Setakat ni aku dah 2 3 kali outstation kat area KL, Tganu, Langkawi and maybe pi Sabah lak kot. Harap-harap pakej Kak Wa tak dak prob lagi. Kalau tak, melepas la peluang aku nak shopping kat sana. Hehe.

Banyak kenangan dan pengalaman yang aku dapat sepanjang ikut mesyuarat ngan cikgu-cikgu ni. Pengalaman yang paling aku tak boleh lupa bila aku yang kena handle meeting tu. My very 1st pakej di Mines Wellness Hotel, Seri Kembangan..! 1st time aku handle meeting ngan cikgu. Memang huru-hara sket mula-mula tu. Time tu jugak la bateri tepon kong. Charger plak tak bawak. Betol-betol serabut. Cikgu-cikgu nak contact pun tak boleh. Aku nak contact sales person pun tak boleh. Terpaksa la naik turun tangga mencari orangnya,En. Suhaimi. Tapi  bila dah masuk hari ke-2, everything is under control..! Tq kak Siti Halijah sebab bagi pinjam charger. Huhu. To En. Suhaimi jangan serik berurusan dengan BPK and nice to meet u..=)

0 komen: