Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Shoping Time

Monday, November 2, 2009

Hujung miggu lepas aku n kak Harliana memang enjoy shopping habis-habisan. Plan asalnya nak kuar KL hari Ahad. Tapi aku dah bosan sangat, kuar la g jalan-jalan kat Alamanda kesayangan ramai tu. Tiba-tiba dalam bas, dapat satu idea nak ajak kak Harliana sekali. Seperti yang di jangka kak Harliana dengan semangatnya bagitau nak join jugak. So, terpaksa la aku menunggu dia. Sementara kak aku tu nak sampai, sempat jugak aku melilau n merayau kat Alamanda. Dari dalam sampai ke luar aku tunggu. Tapi tak jugak sampai-sampai. Kebosanan telah membawa kaki ku menuju MPH. Hehe. Macam besa novel baru menjadi sasaran. Akhirnya dapat jugak novel yang dicari, MIKAIL by Ramlee Awang Murshid..!!



Dah habih 3 chapter pun tak nampak lagi batang hidung cik Harliana tu. Penat menunggu! Padahal Serdang dengan Putrajaya bukan jauh sangat pun. Tapi bas yang lambat. Camni ni la nasib orang-orang yang tak dak keta sendiri. Sangat bergantung harap pada bas yang lambat bertindak. Aku plak terus sabar menunggu, menunggu dan menunggu.

Setelah hampir 2 jam, akhirnya terlihat jugak kelibat kak Harliana. Tersenyum sambil melambai-lambai ke arah aku. Lega! Sesungguhnya penantian itu satu penyeksaan! Tanpa membuang masa, aku terus ajak g makan. lapar siot! Tempat tujuan aku adalah pizza hut. Bila dah boleh makan, aku melantak macam orang kebulur. Dalam masa bape minit je dah habih pizza tu aku belasah. Hahaha. Alhamdulillah, tersenyum aku kekenyangan.



Kak Harliana plak asyik sibok ngan camera dia. Snap sana snap sini. Aku tak kira dah janji leh makan. Ramai orang ingat aku n kak ni adik-beradik. Sama ka muka kami ni? Pape pun kak Harliana macam kak aku sendiri dah aku rasa. Love u kak!






0 komen: