Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Atas atau Bawah Sama Ja!

Friday, February 12, 2010

Seharian saya berpenat lelah hari ni. Pagi-pagi buta dah kena menapak panjat tangga dari aras satu sampai aras 6! Sume ni gara - gara lif yang tak berfungsi. Saja nak nyusah hidup orang di awai pagi. Penat wooooo~~!!!

Then, ade meeting kat aras 8 plak. Dok ulangalik aras 5 --> aras 8. Asyik muka ni je ada dalam lif. Kalau diukur jarak perjalanan saya tu rasanya dah berkilometer dah kot. Dari bawah naik atas. Dari atas turun bawah pulak.

Bila kesibukan saya mula reda, saya dapat tau "org atas" telah memperlekehkan golongan seperti saya!! Mentang-mentang la saya ni hanya seorang PRE [pegawai rangsangan ekonomi ~ pegawai la sgt!]. Golongan PRE sangat di pandang rendah. Tak mengapa. Memang saya sedar saya ni bodoh, tak pandai macam sepatotnya seorang pegawai. Orang bawahan memang selalu dihina. Teapi jangan lupa, sebelum naik atas tetap kna ada kat bawah dulu.








Terkesan sungguh kat hati nih. Sebak! Cepat la hari ni berlalu. Saya nak cuti..!!

0 komen: