Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

P.E.R.G.I

Wednesday, February 24, 2010

Salam.

Mood gua hari ni berkadar songsang dengan perasaan sebenar gua.

mood = jiwang + hepi2 tahap leh sengih sensorang..

tapi,

perasaan sebenar = sedih nak mampos!

Tengok tajuk pun dah leh agak apa yang mendorong perasaan sedih tu hadir dalam diri gua hari ni. Hm, sejak semalam sebenarnya.

Apa yang pergi?
~ Separuh jiwa ku pergi..

Siapa yang pergi?
~ Pergilah kasih pergilah sayang, tinggalkan aku. Biarkan saja kenangan berlalu antara kau dan aku.

Kenapa pergi?
~ Kau pergi bukan ku benci, kau yang xmengerti.

ke mana pergi?
~ Sekarang kau pergi menjauh.

Bila pergi?
~ Tapi kini kau pergi tinggallah aku sendiri. Mengukir sepi mengukir rindu kau pergi dari ku.
~ Kini kau pergi dari hidup ku. Ku harus relakan mu walau aku xmau.


Hahaha. Gua dah ketandusan idea nak merapu. Makanya, gua pun nak pergi dulu. Chow!

0 komen: