Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Dapat Lagi

Tuesday, March 30, 2010

Salam.

Yeayyy!! Yeayyy!! \(^_^)/

Gua rasa gumbira ini hari. Sebab gua dapat anak sedara lagi. Hihi. Baby boy!




Anak sedara gua yg ke-26. Comels kan??


Anak sedara gua makin bertambah sampai gua pun tak bape nak ingat bape orang dah sebenarnya anak sedar gua. Meh nak kira tengok dah bape orang sume.

anak abg sulong:

1) Faizatun Nadia
2) Syaheeda Ameera
3) Siti Nur Aisyah
4) Siti Zulaikha

ada lg anak abg sulong nih... byk cawangan.. hampeh!!

5) Mohd Zuhaimie
6) Bibie Syaheera - yg ni geng gadoh gua.. haha..
7) Nurul Husna
8) Syarmila
9) Mohd Haikal Muklish

kak gua pny anak-anak:

10) Siti Nurul Syafinaz
11) Siti Nurul Azwahida
12) Mohd Khairul Izwan
13) Siti Nurul Hidayah
14) Mohd Firdaus
15) Mohd Nazrul Haris
16) Mohd Aiman Hakimi
17) Siti Nurul Iman - meninggal, boleh baca kisah dia kat sini dan sini :'(

hm, dah tinggal 16 la kiranya setakat ni.. meh sambung kira lagi..

17) Mohd Haikal
18) Nur Haizi Ilyani

19) Elya Natasya Maisarah
20) Atikah Irsya
21) Mohd Iqmal Atiff

22) Addin Hilmi
23) Addina Hanan

24) Aida Syawani Ismariza
25) Nur Aina Ismalaila


sabaq! sabaq! ada lagi tak kira ni.. tarrrraaa!!

26) Adhwa Hanash
27) Mohd Addinuri
28) Mohd Hasbul Wafi
29) Hadif Syahmi
30) Nur Aimy Ismalaily
31) Muhammad Shahril Fadzli
32) Nur Erna Arisya




p/s : Makin ramai makin meriah :D

0 komen: