Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Ke Mana Bihun PAMA Menghilang?

Monday, September 19, 2011


Dua tiga hari ni aku asyik lapaq waktu malam. Rasa nak makan sesuatu yang pedas masin lagi sedap. Sejak bergelar pelajar ni, poket terasa macam nipis ja. Mau tak mau terpaksa la melahap mi segera yang jenama Maggi tu.

Tapi, tekak mau kan sesuatu yang pedas masin lagi sedap versi bihun plak. Tau dak aku melilau cari bihun PAMA tu tak jumpa! Kat kedai bawah flet aku pun tak dak juai. Dan hari ni dengan penuh harapan aku pi cari kat Carrefour Alamanda. Alangkah kecewanya aku kat situ pun tak dak!!

Pasaipa semua tempat tak juai bihun PAMA ni?! Aku mengidam tau dak??!!! Mujuoq la mengidam yang tak dak isi.

 
p/s : Aku baru tau, mengidam tu pun antara tanda-tanda nak period.

1 komen:

Ekmi Rabat said...

Bihun PAMA mmg susah nak cari. hat kaler hijau tu lagi la..