Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Janji 2020

Monday, March 19, 2012

Aku ada ramai sepupu. Tapi sepupu lelaki jugak yang aku boleh dok melawak tepuk tampaq, bergosip serta berkongsi luahan hati.

Zaman sekolah dulu kami sekelas. Ada yang tau kami sepupu ada yang tak tau. Perangai kami memanglah berbeza sebab dia budak laki nakal dan aku budak pompuan baik. Hakhak! Sampai ke tua pun perangai dia sama saja. Suka dok menyakat aku. Cis! Tapi dalam dok gaduh-gaduh pun kami boleh plak berkongsi kisah hati. Aku pun pelik camna aku boleh bercerita dengan dia. Paling tak boleh blah bila kami siap berjanji akan tamatkan zaman bujang sama-sama.

No! Bukan aku nak kawen dengan dia. Tapi kawen pada tahun yang sama. Tahun 2020!

Kita hanya merancang. Sampai la satu hari aku bawak my pakcik balik kampung. Maka terkantoilah dengan beliau si sepupu aku tu. Sejak dari hari tu tak sudah-sudah dok panggil aku pembelot.

Pembelot pun pembelot la. Tak sanggup aku nak tunggu lagi 8 tahun. Satgi tak dan dapat anak dah menopause dulu :P


Fauzi ~ sepupu sengal



p/s : Kawen cepat tak rugi.

3 komen:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hehe...rapat sungguh dengan sepupu..

kami pn rapat gak tapi ngan sepupu pompuan ja sebab baya2...sepupu laki byk adik2... keh3...

=P

kiera'sakura said...

kami ada sorg sepupu laki yg sebaya tp sbb dok jauh dh besar x rapat mana dah...hihihi

::Miss Pikon:: said...

cik gksb & kiera : kami rapat sbb sebaya dan dok dekat :)