Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Aku, Kau dan Dia Untuk Si Rabak Hati

Sunday, July 1, 2012


Minggu ni minggu rabak aku. Rabak hati. Rabak mata. Kemudian sengaja nak merabakkan lagi hati dan mata dengan melayan filem Aku, Kau dan Dia. Menarik pulak filem arahan si Pierre Andre tu. Sesuai la untuk sapa-sapa yang rabak hati tu. Selain jalan cerita, sound track pun sangat berperanan untuk lebih beremosi. Layan ja la lagu rabak ni.


Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tak mampu sendiri tanpanya
Biarkan aku menangis kerana derita

Dia hadir mengubatkan rindu
Mengajarkan aku erti cinta
Namun semua tidak seindah ku sangka

Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang ku dambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta

Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi

Setelah tersedar dari mimpi
Harus ku terus hidup tanpa mu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta



Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar terpendam kata
Tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yg merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hati ku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

p/s : Tak mampu lagi menipu diri. Akhirnya tewas!

0 komen: