Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Tersepit Antara Rasa

Wednesday, July 4, 2012

Yang pasti aku bukan yang pertama. Mungkin juga bukan yang terakhir. Segalanya mungkin. Siapa yang tahu kan? Cuma aku mohon semoga hati aku dapat menerima takdir dan ketentuan dengan tenang. Tenang tanpa secalit rasa bersalah mahupun dendam. Ini bukan pengalaman pertama bagi aku. Pengalaman lepas banyak mengajar aku menjadi lebih matang dan belajar menerima hakikat. Cuma situasinya sedikit berbeza. Aku tersepit di antara rasa kasih dan satu rasa yang tak dapat aku jelaskan. Seperti menuding satu jari ke arah orang lain, empat jari lagi menuding diri sendiri. 


Soal jodoh bukan kita yang tentukan. Kalau dah tertulis begitu, macam mana kita menafikan pun tetap berlaku. Tapi mampukah aku?

p/s : Kembali keliru setelah menyakiti hati sendiri. Buntu.

1 komen:

aDisH.sHidA said...

hanieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..