Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Istimewanya Ramadhan Kali Ini

Sunday, August 12, 2012

Ramadhan masih bersisa beberapa hari ja lagi. Cepat sangat Ramadhan nak sampai penghujung. Minggu depan dah nak raya. Entri ni baru nak cerita aktiviti iftar aku.

Awal-awal puasa balik berbuka di kampung dengan keluarga. Sapa ja pun ada kat umah tu. Mak, anak sedara dan abang aku ja. Masak pun ala kadar. Elakkan pembaziran :)

Iftar bersama geng charlie macam dah jadi aktiviti wajib. Tahun lepas berbuka di dataran dekat dengan masjid Shah Alam tu. Tahun ni up sket berbuka di Palm Garden bersama Aisyah, Leen, Tina & suami. Dah 7 bulan usia kandungan Tina. Aku plak yang teruja lebih.

Kemudian sempat jugak la beberapa kali berbuka sesama pakcik. Yang istimewanya tahun ni dia sempat berbuka di kampung bersama mak aku dan aku juga turut berpeluang berbuka bersama mak dia di Teluk Intan. 

Semoga Ramadhan kali ini memberi sinar kebahagiaan untuk semua. Amin~~

p/s : Apa yang terbaik, aku terima. Walau hati menangis luka.

8 komen:

H Y D E said...

haip. dilarang berasa sedih kat sini ok?

::Miss Pikon:: said...

incik HYDE! dah tak sedih pun. cuma kadang2 tu terasa sket. serba salah. huhu.

Muslimah Optimis said...

wahh bestnya.. jika sudah tersurat jodoh pasti akan bersama jua walau bagaimana halangannya

kiera'sakura said...

kadang kita menangis tanpa kita mengetahui satu hari nanti yang 'itu' la yang membuat kita menari hepy ;)

kami pun panggil pakcik jugak.. tapi up sikit Pakcik Imam hihihi

::Miss Pikon:: said...

@Muslimah Optimis : tq Aimaa doakan kami :)

@kiera : kami rasa kami akan menari sambil nangis. haha.

kami pgl pakcik sbb dia tua :P

aDisH.sHidA said...

alhamdlah kalau mcm nie..semoga terus bahagia ye..jgn lupa jmpt kak...

::Miss Pikon:: said...

@kak shida : tak dak apa yg berlaku pun sebenarnya. masih sama jugak.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

lek lu....hehe

janji dapat berbuka sesama kan?

;)