Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Raya KBU 2012

Sunday, September 2, 2012

Sekian lama kenal di alam maya, akhirnya berpeluang jugak bertemu dengan adik-beradik Kami Blogger Utagha (KBU). Setiap kali ada event memang la tak dapat nak join berikutan jarak yang memisahkan. Tapi kali ni dikesempatan yang ada, aku sangat berbesar hati untuk turut serta ke open house rumah Syafinaz di Semeling.

Entri ini bertujuan untuk mengucapkan setinggi-tinggi perhargaan kepada semua yang terlibat. Terima kasih bebanyak kepada tuan rumah yang sudi menaja lokasi dan menyediakan makan minum sepanjang perjumpaan tersebut. Kenyang makan. Maklum la orang paling awai yang sampai :)

Terima kasih jugak kepada Hadi dan Pakcu yang sudi tumpangkan aku ke sana. Yang lawaknya, aku baru tau depa dua ni sebaya dan juga schoolmate. Perangai pun sama suka bahan orang. Aku? Tumpang gelak ja.  Hihi.

Pertama kali dapat berjumpa Teka-teki Misteri, Naqiah, Syakira, Naim, Solihin, Jusiza, Farhana. Memang aku sangat segan. Aimaa dengan Anith aku dah penah jumpa sebelum ni jadi tak la segan sangat dengan depa. 

Pertemuan pertama, memang aku nampak macam segan dan malu-malu. Tunggu next perjumpaan, tau la perangai sebenaq aku. Hahaha. Berharap sangat kita semua dapat berjumpa lagi. Insyaallah :)

KBU di hati

p/s : Memerhati dan menilai untuk beradaptasi.



0 komen: