Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Identiti Baru

Monday, September 24, 2012

Kita selalu dengar ungkapan "Apa ada pada nama?". Sesetengah situasi memang la nama tu tak penting sangat pun. Tapi sesetengah situasi macam aku alami ni haaa sampai kena tukar url blog la kesannya. 

Tak sangka plak ada hamba Allah yang rajin godek entri lama aku. Dan point dalam entri tu digunakan untuk menghentam aku. Rasa macam sangatlah cilaka. Luahan hati aku masa tu dihamburkan dengan perasaan marah. Tapi bila aku sendiri berada di situasi yang aku bengangkan itu, barulah aku faham. Situasi apa tu? Nanti aku jelaskan.

Buat masa sekarang, inilah identiti baru aku. 

p/s : Tak ping dah kat fb sendiri lepas ni. Huhu.

1 komen:

aDisH.sHidA said...

semoga cikspek terus berblog...kira nya cikspek ada peminat la nie..hehe