Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Hari Ulang Tahun Kelahiran Tisu

Tuesday, December 11, 2012

Ada satu kawan. Dia digelar kak tisu atas dasar sikapnya yang gemar gunakan tisu. Bukan sekeping malah berkeping-keping. Jika makan beramai-ramai di kedai makan maka akan penuhlah meja itu dengan tisu yang beliau guna. Itu cerita kawan aku.

Lain pulak kisahnya dengan diri ku sendiri. Jarang amat ada tisu dalam beg. Hatta selesai makan pun belum tentu aku gunakan tisu. Oh, tidak! Perangai apakah? Tapi ada masa-masa tertentu tisu akan jadi sahabat sejati yang sentiasa menemani. Seperti sekarang. Srooottttt~~

Sebenarnya aku nak maklumkan bahawa hari ni adalah hari ulang tahun kelahiran kak tisu yang ke-26! Dan aku ucapkan semoga beliau sentiasa peroleh bahagia di dunia dan akhirat. Semoga dilancarkan dan dipermudahkan segala urusan menuju hari bahagia beliau. Dah nak kawen dah kawan aku ni haaaa! Happy Birthday Nur Syazleen Ashah a.k.a Kak Tisu.

p/s : Esok 12.12.12. Tarikh cadangan yang tinggal kenangan. Kohkohkoh~

0 komen: