Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Secoet Ucapan

Wednesday, January 9, 2013

Lamanya tak berentri. Dari tahun lepas kau!

Sebenarnya di penghujung 2012 telah berlaku kekalutan yang sangat kalut. Dan kekalutan itu telah menyebabkan aku jadi tak bernafsu nak beronline lama-lama. Kemunculan aku di twitter pun ada la kot 1 hari 1 tweet. Haaa, begitulah konsepnya. Apatah lagi nak mengarang ayat-ayat mengarut di blog cabok ku ini.

Penghujung 2012 juga tak terasa seperti hujung tahun. Walaupun dah 9 hari di tahun 2013 pun aku masih rasa seperti di tahun 2012. Apa yang istimewa sangat 2012 pun aku tak pasti. Yang berlaku biarkan ia berlaku, yang berlalu biarkan ia berlalu.

Sebagai entri mukadimah di tahun baru 2013, seperti manusia normal lain aku ucapkan selamat tahun baru 2013!

p/s : Nanti aku karang panjang sket.