Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Aku Bukan Eriza

Thursday, February 6, 2014

Aku gagahkan jari menaip sebaris ayat ucapan selamat hari jadi untuknya. Tak sampai 5 minit, pesanan ringkas itu berjawap. Sempat jugak bertanya khabar dan bertukar cerita setelah sekian lama tidak berhubung.

Tapi kali ini lain benar aku rasakan. Aku tak sepatutnya berbuat begitu sedari awal. Sebagaimana susah payahnya aku nak melupakan, begitu juga dia. Maaf kawan, bukan niat untuk mengungkit kisah lalu apatah lagi untuk mengganggu perasaan. Maafkan aku.

Bahagianya Zain Hakimi dan Ersalina Imani selepas bermacam dugaan melanda. Begitu juga aku harapkan kebahagiaan milik kalian. Bahagia sampai hujung nyawa. Bahagia sampai syurga. 

Dari jauh aku doakan kebahagiaan kalian kerana aku bukan Eriza.


P/s : Selamat ulang tahun kelahiran yang ke-30 Along.

0 komen: