Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lelaki dan Cinta Lama

Wednesday, March 23, 2011

Hazreen (memang nama sebenar) seorang suami dan mempunyai anak berusia setahun. Perkahwinan Hazreen dengan isteri bakal menginjak usia 2 tahun. Tapi apa yang menyedihkan, Hazreen masih menghubungi bekas kekasihnya, Hanie (nama samaran) tanpa pengetahuan si isteri. Alasan yang diberi hanya menjalin hubungan kawan dengan bekas kekasih. Malang tak berbau. Akhirnya perbuatan Hazreen sampai ke pengetahuan si isteri. Apa yang berlaku kepada hubungan Hazreen suami isteri?

Entah, aku tak tau! Apa yang aku semangat nak tau sekarang ni adakah lelaki tak boleh lupakan cinta lama walaupun dah beristeri??

"Dah bekas kekasih tu gatai dok melayan, mesti la yang si lelaki tu lagi syok menggatai"

Ok, tolong respon dengan kata-kata selain kata-kata di atas. Maklumbalas dari anda sekalian aku hargai.


 

p/s : Aku mengarut lagi~

12 komen:

hana said...

mungkin rasa cinta tu masih ada kot tuk ex gf..
tu bmakna yg cinta die bukan sume kat isteri die..
kalo saye jd isteri die mmg teramatla kecewa...

Pakcu said...

Cinta pertama tak dapat dilupakan...

eh mcm cerita betoi ja cik kak?

hadiee said...

ini bahaya.

birashitler said...

tak paham.

::Miss Pikon:: said...

hana : hanie pun penah kecewa. kira seri satu sama la. haha! kejam kan?

pakcu : ehem2, mcm ada pengalaman ja >.<

hadiee : memang bahaya~

birashitler : gue pon tak paham =P

cujen said...

kena cerita dengan lebih detail supaya dapat komen. tapi kalau dah kawen rasanya lebih baik putuskan terus hubungan dengan bekas kekasih. ye la, dah nama pun bekas kekasih, takut perasaan lama tu x hilang lagi..

CUJENTHE LEJEN GIVEAWAY

Anonymous said...

i'm not surprise..he still lovin u..his marriage is just a big mistake in his life..

MyRa QuEeN said...

cinta pertama..mmg sukar nk lupa..

aDisH.sHidA said...

HANIE....AKAK TERASA TERKENA TEMPIAS NYA....SOB SOB SOB

Anonymous said...

saya sedang alami situasi ini sekarang..cuma saya masih belum berkahwin dengan si dia...huhuhu

Anonymous said...

men like to dig into their pasts...

Anonymous said...

Lelaki mmg xpandai puas kot n xpandai hrgai isteri.