Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Aku Terima Nikahnya

Tuesday, April 13, 2010

Assalamualaikum...

Wow, dah hari Selasa! Hari ni aku akan bergerak ke Hotel Empress Sepang.. Putrajaya dengan Sepang bukan la jauh mana pun.. Tapi tetap bernama outstation.. Ceh! Aku ke sana untuk menghadiri mesyuarat sebagai Cik Urus Setia (macam biasa lah, setia dengan aku macam sinonim sangat dah..huhu~)

Cukup..

Pernah aku tulis pasai kawen.. Dan hari ini aku tulis pulak pasai nikah.. Kawen.. Nikah.. Nikah.. Kawen.. Sebelum korang melalut pikiaq jauh, aku peringat awai - awai bahawasanya aku belum mau kawen! Ecece, ayat cover tak hingat..!! Ayat yang betul ~ Diri ku tak laku - laku.. Sebab tu la aku tak kawen lagi.. Sekian..

Jadi, sebelum nak melangkah ke syurga dunia tu kita kena la menimba ilmu dulu.. Biaq penuh ilmu di dada ni hah Cik - cik sekalian.. Ada kawan aku Hazirah Ahmad Shukri a.k.a Hasz suggest aku baca buku ni ~ Aku Terima Nikahnya tulisan Ustaz Hasrizal.. Kalau ada masa lapang, usha - usha la blog dia..





Dah lama aku cari buku ni.. Buku ni menarik, kata pembaca yang dah baca.. Tapi tak dok pulok kat MPH Alamanda..


Leen yang baik hati, bila aku nak dapat buku nih??

0 komen: