Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

KPLI

Wednesday, April 14, 2010

Assalamualaikum...


Kisah 12 April 2010.. Eh, besday Hasnol Aliff ~ classmate time kat SAINA dulu.. Hepi Belated Besday Hasnol..!! (kebarangkalian dia nak baca ni macam tak de je pun..huhu~)

Berbalik pada kisah aku..

Aku excited lebih nak tau result MTEST.. Pagi - pagi dah bukak website moe.. Tapi,hampa.. Result belum keluar.. Aku pujuk hati supaya sabar dan try check lagi sekali tengahari sket.. Tup tap tup tap, dah tengahari.. Dengan semangat aku bukak lagi website tersebut.. Pun tak dak jugak.. Isyk! Ada jugak aku ternampak tajuk entri blog ntah-sapa-ntah berkaitan Jadual Aktiviti KPLI-SR Ambilan Jun/2010, tapi aku buat dek je.. Anggap je tak de kaitan.. Dalam hati aku berkata dengan angkuhnye

"Aku dah print la jadual tu.. Baru nak publish kat blog.. Ceh!"

Sampai la ke petang aku dok godek - godek moe punya website.. Hampa hati ku.. Rasa macam tertipu.. Sebelum ni maklum 12 April 2010 dah boleh semak dapat interview ke tak.. Aku pun berpegang la pada maklumat tersebut tanpa usul periksa.. Tiba - tiba tergerak hati aku nak tengok balik jadual aktiviti itu.. Dan rupa -rupanya tarikh semakan dah tukar pada 14 April 2010! Cilakak betul.. Buat penat je aku menunggu dan mengharap.. Salah kamu Ani, jadi sila maki diri sendiri.. Kalau ku tau, dari awal lagi aku dah baca entri blog ntah-sapa-ntah tadi tu.. Lain kali, jangan berlagak sangat ye Cik Ani!!

Hari ini, 14 April 2010 yang di nanti - nanti sudah pun tiba.. Debaran kian terasa.. Aku dapat interview tak ni?? Syukur alhamdulillah kalau dapat, tapi kalau tak dapat pun aku redha.. Ada motif lain sebenarnya yang buat aku excited lebih nak tau result MTEST ni.. Hehehe.. AKU NAK BALIK KAMPUNG!!!

Hek,ada kaitan ke balik kampung dengan result exam tu?? Entah..

Penantian aku terjawab bila aku dapat tau tarikh semakan di tukar sekali lagi.. Ya, tarikh di tukar lagi!!! Ulangan pengumuman, tarikh di tukar lagi.. Pada 17 April 2010.. Kali ni aku memang nak maki orang lain, bukan lagi diri sendiri..



Mungkin pihak yang berkenaan nak menguji tahap kesabaran bakal - bakal guru.. Ok, ok aku boleh terima.. Aku sedut balik makian yang belum aku lemparkan..

0 komen: