Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Berbunga-bunga Hati Ini Bila Dapat Bunga

Sunday, April 8, 2012

Tajuk tak dak kejutan langsung. Ya, aku akui aku memang tak reti bab-bab nak tarik perhatian orang baca entri aku. Whatever!

Aku cuma nak kongsi kegembiraan aku pada hari ini. Buat pertama kalinya dalam hidup aku dapat sejambak bunga. Aku selalu berangan akan datang sorang jejaka yang akan menghulurkan aku sejambak bunga seperti watak hero dalam filem atau drama. Satu ketika dulu, sumpah aku tak percaya akan ada babak camtu dalam realiti kehidupan sebenar. Tapi, tanggapan aku salah. Terima kasih kepada yang berkenaan.



“Tiga kuntum itu mewakili abang, sayang dan cinta kita. I love u!”



p/s : Jangan biar hadirmu sekejap kembang bunga. Dan jangan biar kelayuan bunga itu mempengaruhi mekarnya cinta kita *ayatmacamgampang*

4 komen:

aDisH.sHidA said...

syok nya dapat bunga...

x lama lagi la nie

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

pheww romantik tu...

Shasha Saad said...

awwww,,bestnya diaaaa..hahahaha
cute gituuu!

CikSpek said...

kak shida : br bunga kak. blm rombongan lg.

cik Gksb : sangat kan?

sha : hehe. dia mmg camtu. suka betoi buat kejutan :)