Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Nur Aimy Ismalaily, the Third Musketeer

Tuesday, April 10, 2012

Lanjutan dari entri Two Musketeers

Aku ada janji nak update April kan pasai kelahiran geng the musketeer yang ketiga ni. Hadif dan Wafee dapat kawan pompuan.






Nur Aimy Ismalaily, itulah nama yang diberi. Ismalaily tu dari abahnya sendiri dan nama Nur Aimy tu diberi oleh mak sedara yang baik hati. Ehem..ehem..It’s me yaw!

First time aku berpeluang menamakan anak sedara ku sendiri. Terima kasih kat mak baby ni sebab bagi kepercayaan kat aku. Hehe. Lawak jugak kak ku ini. Baru tiga orang anak dah tak boleh pikiaq nak bagi nama apa.

Kesimpulannya, aku dapat tiga anak sedara tahun ni. Oh, another one coming soon. Ngeh~

p/s : Tiap kali nak raya, aku mesti pening kepala.

0 komen: