Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Bilik Dikunjungi Rakan (I)

Wednesday, May 23, 2012

11hb yang lepas, saya dilawati kakak blogger yang terkenal. Kedatangan beliau bertujuan untuk ke majlis perkahwinan sahabatnya. Sebagai seorang insan yang baik hati saya menawarkan bilik saya yang semak dan panas tanpa kipas untuk beliau berehat pada pagi tersebut. Dapatlah beliau merehatkan diri sebelum berjumpa dengan kakak blogger terkenal yang sorang lagi. Semua femes ni. Saya ja blogger picisan.

Pagi itu seperti dijanjikan menapaklah saya ke Putrajaya Sentral untuk menjemput beliau. Kesian beliau terpaksa menunggu saya buat seketika. Hehe. Dah masuk tol Putrajaya baru saya dimaklumkan, kelam-kabut saya bersiap ala kadar. Sah-sah nampak muka baru bangun tidur.

::saya takdak gambar nak titipkan::

Sampai di bilik saya, kakak blogger yang terkenal tersebut berhajat nak tidur. Tapi, tak dapat. Haha. Meralit bersembang sampai pukul 10 lebih jugak la rasanya. Terima kasih kepada beliau kerana sudi bawakkan saya ketupat (untuk bekfes pagi itu) dan kek lapis karamel (untuk dinner saya hari berikutnya). Sedap sungguh!

::juga tiada gambar sebab dah melahap dulu baru teringat tak ambil gambar rupanya::

Tengaharinya berangkatlah kami ke Alamanda untuk berjumpa tiga orang blogger lagi yakni Suhaili, Iffah dan Qaseh. Mereka merancang untuk berjumpa dengan kakak blogger terkenal yang sorang lagi jugak. Saya tak dapat turut serta berikutan kawan saya dari UTM akan datang melawat. 


Pertemuan kami sampai di situ saja. Selepas makan dan jalan-jalan sekitar Alamanda, kami pulang ke rumah saya untuk mengambil barang kakak blogger terkenal tersebut dan beliau terus berangkat ke rumah kakak blogger terkenal yang sorang lagi.

Terima kakak blogger terkenal untuk kesempatan itu. Semoga berjumpa lagi! Kakak blogger terkenal yang saya maksudkan adalah kak Adish Shida.


p/s : Bila segan, gua terus jadi pemalu. Ahaks~



3 komen:

kiera'sakura said...

haishhh sape kate ampa picisan?

aDisH.sHidA said...

ngada la kamu nie.picisan la sangat..apa pun tqsm bagi kak tumpang..mana ada kak terkenal pun..biasa2 je la...

nanti nak lepak lagi lama (dgr kata dah de kipas)

::Miss Pikon:: said...

@kiera : picisan la jugak. segan jmp yg lain-lain..

@kak shida : jemput la ke bilik lg (mmg dah ada kipas :P)