Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Andai Dapat Ku Undur Putaran Dunia

Friday, January 29, 2010

Saat berduka lara, saya mesti terkenang memori indah bersama teman-teman seperjuangan di UMT dulu.







KAMI : IKIN, MUL, LEEN, LYA, AJA, ECAH, RISTINA N SAYA

"prinsip KAMI ---> gelak je walau apa pn yg jadi.."


Bayangkan esok harinya ada exam subjek yang paling mantap kesusahannya, KAMI bleh relax je. Buku kat tangan, tapi dok bincang pasai benda lain. Gelak-gelak, sudah semestinya.

Di saat ada salah sorang antara KAMI sedang berduka lara berdepan dengan masalah (kes cinta la selalunya), KAMI akan duduk dalam bulatan & start berdiskusi.. Mul mula la dengan 'situasi' dia yang macam-macam tu. Si A la si B la.. Dia baru sebut 'situasi' je KAMI sume dah bantai gelak.

Saya dengan Ristina selalu bergabung idea merapu. Buat ayat jiwang poyo! Hati tengah berbunga - bunga time tu, macam-macam ayat la terucap dek mulut. Rasa nak 'terbang' je sume orang.

Hah! Menyentuh bab 'terbang' ni, Ecah la yang paling terok kena usik. Dari dulu sampai sekarang, tak habis-habih KAMI menyakat Ecah. Pantang sebut sesuatu yang ada kaitan dengan Indonesia, pasti berderai gelak ketawa. Then, upacara menyakat pun bermula. Seronok!! Argghhhhhh, rindunya suasana tu..!!!!



Andai saya dapat kembali pada masa tu, saya nak sangat!! Tapi, sudah semestinya tak boleh. Hanya kenangan manis yang menemani saya.

Kawan-kawan, saya rindu kamu! Rinduuuuu rinduuuu serinduuuu rinduuuu nyaaaaaa~~


[Eh, baru saya perasan. Saya dah tukar kata ganti nama diri pertama 'aku' kepada 'saya' Perubahan!]

0 komen: