Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pagi - pagi Ku Yg Sengal

Wednesday, January 13, 2010

Adoi, benci sungguh!! Dah dua hari aku g keja tanpa kak Ayu, aku kena berdiri dalam bas. Siap awal pun masih kena berdiri. Ada lagi manusia yang lebih awal dari aku rupanya. Atau aku yang terlewat..?? Sangat tak best nek bas berdiri. Dah la jalan jem, apa lagi driver bas tu pun syok la main brek. Yang duduk, sedap la. Yang berdiri ni, lenguh kaki pasang kuda-kuda. Kalau tak, mau tertiarap kat situ.

Dah turun bas, kena plak menapak ke ofis ku yang berada di hujung nun jauh di sana. Nak jalan melenggang kangkung macam cik Limah janda, memang tak dapat la. Mesti jalan laju-laju macam penduduk Jepun tuh. Baru semangat! (cewah~semangat la sgt!) Takot punch kad merah, tu yang sebetolnya. Huhu~

Manusia dengan sikap pentingkan diri sendiri memang tak dpt dipisahkan lagi. Tau la nak kejar parking pun, tapi bagi la sket laluan kepada si penjalan kaki yang serba kekurangan ni. Pueh menunggu nak leh lintas jalan. Tak da plak yang nak berhenti bagi laluan (walaupun memang melintas kat tempat sepatotnya). Manusia. Manusia. SENGAL!!!!

Adakah pagi-pagi ku akan begini selalu..??? Oh tidak!! Sungguh aku benci. Tapi apa nak buat, dah nasib diri. Terima je la. SABAR!



***hanya orang yang naik bas je yang memahami..

0 komen: