Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Hepi New Year..!!!!

Tuesday, January 12, 2010

Masih belum terlambat kot untuk aku wish "hepi new year"!! Tahun 2009 meninggalkan banyak kenangan bagi aku. Ada yang manis, tak kurang jugak yang pahit untuk di kenang. Tapi aku rasa lebih banyak pahit berbanding manis :p

Jadi kedatangan tahun 2010 ni aku harapkan sesuatu yang lebih baik. Tahun baru->azam baru->Ani yang baru!! Yeah!! =)

Azam tahun ni : ingin menjadi manusia yang lebih baik dari segi mental, emosi, jasmani n rohani (ni jugak la azam aku tiap-tiap tahun)

Selama 11 hari di bulan Januari di tahun 2010 ni, ada banyak perubahan positif yang dah berlaku dalam hdup aku. Seperti aku lebih menyayangi diri sendiri =)

I luv myself..!!! Peace..!!(^_^)v

0 komen: