Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Oh,Statistik Yg Mistik~!!

Wednesday, January 27, 2010

Ya ampunnn...!!!

Dah lama benar rasanya (hampir 2 tahun dah) buku statistik tak diselak. Tup tup hari ni saya mendapat tugasan yang memerlukan kemahiran statistik yang saya belajar dolu2. Adusss~!! Terpaksa la saya study balik sume nampak gayanya. Dengan kepala yang sedang pening ketika ini, bukanlah masa yang sesoi untuk memikirkan sesuatu yang saya kurang berkenan.

Tolong! Tolong! Sapa boleh tolong?? Tak lain tak bukan diri sendiri yang perlu berusaha. Uhuss~ musti study sungguh-sungguh. Nanti keja saya tak sempat siap. Tak pasai-pasai gue dimarahin. No no no..!!! Saya tak mau kena marah. Perkara yang saya nak elakkan daripada terjadi. Statistik sungguh mistik bagi saya. Tulonggggg!!!

Tapi ALLAH tu maha pengasih lagi maha penyayang. DIA berikan saya sket petunjuk. ALHAMDULILLAH, syukur~~

0 komen: