Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Crew Tari Menari

Wednesday, June 23, 2010

Aku pikiaq, karang dalam kepala otak, menaip, padam.

Kemudian aku pikiaq lagi, karang semula, menaip sekali lagi, padam!

Arghhhh!!!!

Aku nak menulis, tapi tak terluah ayat yang menarik.

(Macam la karutan aku sebelum ni menarik sangat)

Demi tak menghampakan diri sendiri, aku cuba pikiaq sekali lagi.

Dari petang sampai ke malam aku menunggu ilham. Poyossss!!! Macam la nak mengarang novel.

Tau sebab pe aku tak leh pikiaq? Tau tak sebab apa? Sebab aku sakit gigi! Bukan main-main punya sakit ni. Rasa macam nak hentak-hentak kepala lutut kat dinding. Nak ketuk-ketuk pintu dengan penyapu. Boleh bayang tak rasa sakit tu? Sakit tu memang sakit. Sangat!


Sejak dua tiga menjak ni, aku mula terminat dengan breakdance. Oh, jangan pikiaq aku dok menari pulak. Semestinya tidak. Ni sume pengaruh showdown 2010 di 8tv. Best dowh layan show ni. Aku paling suka Floor Fever dengan HMC Phlow. Terbaekkkk!!!! Dan aku baru perasan Wakaka Crew tu adalah Alam and the geng.




Mereka terdiri daripada: Zen, Nita, Diha, Boojae, Na, Flip dan Lilo

Floor Fever Crew ~ Cool crew ever. Aku suka pompuan-pompuan itu punya step. Mantop!



Nama budak-budak ni: Farez, Epul, Fuzz, Faroq, Angah dan Mail

HMC Phlow Crew ~ Yeah, aku ter'flow' dengan korang. Paling best time martial art performance. Perghhh!



Ahli-ahli crew: Wan, Ayie, Heri, Alam, Azim, Joe dan Naz

Wakaka Crew ~ Boleh la. Sebab ada Alam. Hehe.

Battle round paling best. No touching! No touching! Haha. Kesian Hafiz dok jerit-jerit.

Kalau rasa tak paham apa aku dok merapu ni, tengok la showdown Rabu depan. Tengok boleh, undi-undi tak yah. Hahahaha.

Gambaq-gambaq ni aku cilok dari ---------> SINI <--------- nak tengok gambaq crew-crew yang lain pun boleh

Huarghhhhhhhh…… ngantok dah aih. Aku tidoq dulu noh. Selamat malam manusia.

0 komen: