Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Enak Bangat Sih!

Wednesday, June 16, 2010

Afgan, napain elo ni ganteng bangat sih? Lagu-lagu elo memang kren. Lagian suara elo enak bangat..

Ni yang dah di alih bahasa.

Afgan, awat hang hensem sangat?? Lagu-lagu hang pun best. Tambah pulak suara hang yang sungguh menusuk kalbu itu, alahai….

Haha.

(cilok dari pokcik google)

Isyk, jangan la usha i cenggitu. Malu la u.

Euuwwww!!! Gedik kan aku?

Ok. Ok. Aku tau korang menyampah. Aku tak gedik dah. Kali ni je la.. Pasni sambung gedik lagi.

Haha.

Dipendekkan kisah, aku nak kongsi lagu Afgan yang memang femes sekarang ni. Lagu tema drama bersiri Janji Kekasih itu la ~ Padamu Ku Bersujud!! Tanpa banyak cikadak, sila la hayati lirik lagu di bawah.

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama-Mu ya Allah

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang slalu bertakwa

Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakan-Mu
Saat Kau limpahkan karunia-Mu
Dalam sunyi aku bersujud

Dapat pengajaran tak?? Dapat insafi diri tak?? Mungkin lirik saja tak cukup berkesan. Jom layan lagu pulak. Nak download? Nah ambek!

Padamu Ku Bersujud mp3

Videoclip Padamu Ku Bersujud


En. Afgan, anda patot nyanyi je kot. Berlakon macam tak berapa nak berlakon pun aku tengok. Pape pun aku tetap ngefan sama kamu Afgan.

0 komen: