Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Kawan ke??

Thursday, June 3, 2010

Dah agak lama aku tak meng'emo'kan diri aku..

Tapi,

hari ni aku kembali ber'emo'..!!!

Setiap manusia kat mukabumi ni paling kurang pun mesti ada jugak kawan sorang.. Kan??

Persoalannya, kawan jenis macam mana yang kita berkawan tu??

Aku tak kesah kalau orang yang berkawan baik (maksudnya,tak dak gadoh2 la) dengan aku tiba-tiba buleh buat macam tak kenal je.. Aku masih ok dengan tindakan sebegitu.. Sebab setakat ni aku tak penah lagi bertemu jodoh dengan spesis yang macam ni.. Hehee..

Apa yang buat aku hangin adalah spesis manusia yang mengaku kawan padahal langsung tak penah contact dalam jangka masa yang panjang.. Jangan kata nak tepon, sms tanya habaq pun tak dak!! Lepas tu bila nak mintak tulong, baru la terhegeh-hegeh nak tepon, nak sms.. Sorry nek lori la..!!

Lagi satu, spesis yang suka ambik kesempatan.. Memang memeluatkan!! Pantang buat baik sikit.. Bangang!! Huh!



Fuh,lega sikit!



Kepada kawan-kawan yang penah mengenaliku sejak zaman kanak-kanak ribena,zaman tadika, zaman sekolah rendah, zaman sekolah menengah, zaman matrik, zaman universiti & zaman kerja, sesungguhnya aku mau jadi kawan yang selayaknya dipanggil kawan.. Tapi,layakkah aku??


**Berdebar-debar jantungku dikala ini..Kenapakah??**

4 komen:

.MISS_SHASHA. said...

betol ani...aku pun penah rasa mcm tu...sakit hatiku ini

Hanie Saad said...

sungguh la sha.. sakit sgt.. klu ada kt depan mata,mau kena lempang dh.. haha..

NURULekmiRabat said...

aku la tuh yang jd kawan x berapa nak kawan tuh. mintak maap weh,my prenz..bizi(alasan skeptikel)..walopn begitu aku sayang kamuk suma!nanti aku msj selaloo eh

Hanie Saad said...

eh,ekmi..bkn kamu yg aku maksud kan itu..ketahuilah bahawasanya aku juga sgt sayaaaaaang sama kamu..hehe..