Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Tak Guna Betoi!!

Saturday, June 12, 2010

Malam ini aku sendirian di rumah. Tiba-tiba aku terdengar bunyi suara kau. Aku berasa sangat seram.

"Hey kau! Tolong jangan berbunyi lagi boleh tak? " marah sungguh aku pada suara itu.

Walaupun rupa kau tidak kelihatan, bunyi suara kau saja sudah buat aku cuak.

Oh,tidak!

Kau berbunyi lagi. Dan kali ini kau menampakkan susuk tubuh kau yang langsung tak menggiurkan pada pandangan mata manusia bernafsu. Aku nampak kau cuba menyorokkan diri. Dengan separa berani aku cuba untuk menghalau kau dari persembunyian. Takut. Memang aku takut! Tapi aku gagahkan jugak diri aku ini.

Cubaan pertama,gagal! Kau masih tak berganjak dari situ. Air mata aku mula bergenang. Cilakak sungguh! Sekali lagi aku mencuba. Akhirnya,kau mau berambus. Ya ALLAH,aku lega.

Kau memang seekor cicak tak guna!!!!! :'(

0 komen: