Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lupakan Yang Lama

Sunday, June 13, 2010


Salam.

Hari ni pagi-pagi buta aku dah tolong menjana ekonomi negara di Alamanda. Dari pintu masuk, aku tuju kedai Celcom. Kat situ saja dah habih 2 lai not warna biru yang ada tercatat angka 50! Adoi,sesak napaih!

Kemudian, misi mencari beg duit. Last sekali aku guna beg duit adalah pada tahun 2008 kalau tak silap. Beg duit pink yang penuh kenangan. Beli time dating. Ahaks!


Nampak tak beg duit itu? Sangat pink. Ye la, tengah hangat bercinta. Pastu konon-konon nak jadi pompuan ayu. Gedik! Inilah aku pada masa lalu.









Rupa-rupanya banyak jugak gambar kenangan aku bersama beg duit pink tu. Sayang sungguh! Bawak ke mana saja.

Dan hari ni pada tahun 2010, barulah aku ada keinginan nak ada beg duit pulak. Beli sendiri, mungkin lebih bermakna. Juga petanda aku sudah lupakan yang lama. Yes! Yes!



Cantik kan? Nampak lebih matang. Sesoi la kot dengan usia. [Usia? Kenapa nak berahsia? ~ selingan jap] :))

Tapi kalau duit tak dak, tak guna gak ada beg duit baru pun. Hampeh nyok!


 


 

0 komen: