Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Buat Aku tersenyum

Sunday, August 22, 2010



Aku rasa aku akan senyum sepanjang hari ni. Hehe. Terima kasih ya Allah kerana menghadirkan perasaan itu.

 
Dia kata :
Dirimu persis bintang terbit dari langit
Bukanlah mimpi-mimpiku
Di sini telah datang sayang paling dalam

Bawaku pulang berteman pelangi
Kamar hati ku hiasi
Biar cantik biar baru
Semuanya keranamu
Oh yang lemah kini gagah
Asal buruk jadi indah
Kerana sentuhan cintamu
Ku susun langkah melayarkan hari indah
Bersamamu

Lilin diri takkan padam
Seandainya engkau adalah sumbunya
Kaulah puteri ku dambakan
Bidadari syurga jelmaan dunia

Akan ku jaga
Seluruh jiwaku
Biarlah karam berdua
Asal kau tak terlepas
Dari genggamanku

Biar kulamar
Sahih dirimu
Menjadi ratu
Beradu dalam pelukanku
Kejoraku bersatu
Kejora ku bersatu – search

Macam islamik tapi tuju lagu rock jerit-jerit. Haha. Btw, kalau awok tuju lagu ni ke saye.
Saye plak tuju lagu ni ke awok. Enjoy!

Adira – aku ada kamu
Aku pulak kata :
Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu
Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu
Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu


 
Hehe. Jiwang pulak pagi-pagi hari minggu ni.
*wink*

p/s: Aku nak upload video sebenarnya untuk impak yang lebih maksima, tapi internet slow pulak. Lirik pun jadi lah.
=)


2 komen:

Un Phat Lee said...

sambungan lagu: ayam den lapeh. (ape kaitannye?eheh XD)

CikSpek said...

hakhakhak! ayam pun nak join gaks?? lari tajuk kot. ;p