Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Tanya Sama Hati

Wednesday, August 18, 2010

Aku mentari
Tapi tak menghangatkan mu
Aku pelangi
Tak memberi warna dihidupmu
Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan


Sudah la Ani, usah kau bersedih hati lagi. Dah balik kampong pun. Dah melantak best-best dah. Jumpa peluk cium mak pun dah. Duit mak pun kau dah tolong perabih. Apa pasai mau sedih-sedih lagi??


 

Baiklah suara hati, aku tak mau sedih dah!


 

Tapi dalam hati aku tertanya…


 


 

Bisakah yang terpadam dinyala
Bisakah yang terhina dicinta
Bisakah yang benci disayangi

Bisakah hatiku difahami

Walau ku himpunkan sesalku

Bisakah terbuka kalbu


 

Bisakah wahai hati?

Bisakah?


 

((Masih terbawa-bawa dengan kisah entri lepas))


 


 

Menci! Menci! Menci!


 

Susahnya nak biasakan diri dengan yang baru bila yang lama masih menghantui diriku.




glitter-graphics.com

0 komen: