Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Hepi Besday Sayangku

Friday, October 22, 2010

Hari ni 22 Oktober 2010, merupakan hari ulang tahun kelahiran Puan Siti Zaliha binti Mahmood yang ke-67!

Aku doakan semoga beliau panjang umoq dan bahagia selalu. Aku akan berusaha sedaya upaya aku untuk memberi kebahagiaan kepada beliau.

Janji aku kepada diri sendiri:

  1. Jangan biaq ada ayaq mata kesedihan merembes keluaq dari mata sayu beliau walaupun setitik sebab aku!
  2. Jangan buat beliau terasa hati, susah hati, marah atau sebagainya.
  3. Tak melawan cakap beliau lagi. (T_T)
  4. Sayangi beliau sepenuh hati.
  5. Tunaikan permintaan beliau selagi termampu.


 

Ya Allah,

sesungguhnya aku banyak berbuat dosa dengan insan ini. Kau ampunkanlah dosa-dosa ku ya Allah.




 

Ya Allah Ya Tuhan ku,

Kau cucurilah rahmat dan kasihilah kepada kedua ibu bapaku seperti mereka mengasihi dan menyayangiku sewaktu aku kecil.




 

Aku sayang beliau. Sayang sangat-sangat!! Beliau adalah mak kesayangan aku dunia akhirat.

0 komen: