Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Soal Jawab

Thursday, October 7, 2010


Sampai rumah, terus capai lappy kesayangan ku. Rindu bangat sih! Maklum lah dah tiga hari berjauhan. Hehe. Niat di hati nak update cerita di Aloq Setaq, tapi tengok ada tag pulak dari diriku. So, layan je la. Next entri aku story kisah di Kedah. =)

 

 
1. Apa yg sedang bermain di fikiran anda sekarang??
Masih teringat-ingat gegaran dasyat ketika penerbangan menerjah awan tebal tadi. Syukur tak dak apa-apa. Tapi sentap jugak la.

 

 

2. Apakah nama samaran anda?
Ani, Siti & Hanie

 

 
3. Senaraikan 3 orang yg anda sayang.
La, apsal 3 orang je? Aiyak! Ok2, demi tak menghampakan yang bertanya, aku senaraikan 3 tersayang iaitu;

 
Mak
Mak
Diri ku (bukan yang meng'tag' aku tu ye.. hehe~)

 

 
4. Panggilan utk si dia..
Si dia?? hmm, bila dah ada panggilan nanti aku update. Atau lebih tepat lagi bila dah ada si dia nanti. ;p

 

 
5. Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa..
Teristimewa pulak?? Andai kata ada yang teristimewa itu, aku impikan cinta yang kekal sampai syurga. Eceh!

 

 
6. Blog mana yang paling suka di 'visit'??
blog yang aku follow & selalu update. Jadi, rajin-rajin la update blog anda ye.


 
7. Tag pada 15 rakan blogger anda...
Malaih! Haha.. Sapa nak jawab, dialu-alukan. Peace!!

1 komen:

diriku said...

diri(space)Ku..bijak2..he2..keep blogging :)