Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Patut La Berbunyi!

Sunday, October 17, 2010




Korang tau tak apa benda alah ni? Rasa macam pernah nampak tak? Sebab benda ni aku terpaksa melangkah ke Alamanda tanpa rela! Pelik tapi itulah hakikat. Serius aku malas nak keluaq, tapi disebabkan keinginan untuk *menerai baju baru maka aku gagahkan jugak melangkah.


Boleh pulak akak cashier tu tak buka benda ni. Patut la sensor berbunyi waktu aku melangkah keluaq dari Parkson semalam. Memandangkan aku tak dak buat salah, aku abaikan saja bunyi itu. Dah sampai rumah baru perasan ada benda tu tergantung elok ja kat baju.




Buang masa dan duit aku ja. Bila dah sampai Alamanda tu, tak sah la kalau tak membeli. Tak pasai-pasai aku memborong barang dapur konon-konon nak masak asam pedas ayam. Tapi akhirnya asam pedas jadi nasik goreng ja. Hahaha!!
Tu ja nak ceghita. Chow! Oh, lupa. 

Menerai = Mencuba dengan penuh keciwi
Keciwi = tak tau nak explain

*****

Buat sesi Mari Belajar Istilah Loghat Utagha pun syok gak ni ya.

 

3 komen:

~nisshuQin~ said...

pnah kene gak kat parkson alamanda.
bikin malu uhh~ agagagga
sbb yg same jugerk tag tu x dcabot.huuuuu~

CikSpek said...

pnh kena gak? wah, parkson alamanda dh ada rekod lupa buka tag rupanya. malu gak ar. tp buat cool je. hehe.

Anonymous said...

keciwi kene tanye mul..pakar..weh hang taud ak aku pun ada satu baju jugak mcm hang tu..cesssss..haha..abg cashier lupa nk bukak mende alah tu..so aku xbley la nk pg shopping mall yg ade sensor tu..penat je aku bli..kang xpsl bebunyi plak kang masok shpping mall tu..hahahahahahahahahahahahahaha