Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Projek 10 Years Later

Tuesday, November 13, 2012

Ntah kenapa pagi tu perasaan nak belek gambar zaman belajar kt SAINA dulu membuak-buak. Ni semua gara-gara Ekmi tukar DP facebook dia. Satu persatu gambar aku belek. Rindunya bukan kepalang ya Allah. Aku lebih suka suasana di asrama berbanding di kelas. Orang malas belajar memang la camtu. Lagi pun tak banyak yang manis untuk di kenang hal-hal berkaitan dengan kelas. 

Kemudian, di facebook jugak salah sorang rakan SAINA share video 'save the date' sorang junior. Latar belakang tempat adalah SAINA! Lagi la terasa rindu kat sekolah yang satu masa dulu aku tak teringin pun nak pi. 

Tanpa sedar, air mata ku mengalir. Itulah dia namanya tangisan kerinduan.

Kemudian aku tweet ke Ekmi kongsi kerinduan aku ini. Dan dia punya idea pasai projek "10 years later" memang aku sokong. Tak sabar tunggu tahun depan. Nak kembali ke sekolah setelah 10 tahun. 2003 - 2013, sat ja masa berlalu.



p/s : Betul la cakap cikgu dulu, zaman belajar la paling best untuk di kenang.

2 komen:

NER said...

Yeah! Jadikan kenyataan!. Eh sapa junior save the date tu? Best nya buat kat saina..

CikSpek said...

NER : Nazlin nama dia. yg si laki pn bdk saina jugak, Haziq. tp aku kenai yg girl tu ja. hikhik~