Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Anting-anting di Kepala

Saturday, November 6, 2010


Motif : Tiada



Aku selesa menggayakan selendang anting-anting ni. Jimat masa. Takyah susah-susah nak iron. Guna satu pin pun dah cukup. Jimat! Jimat!

Kisah benar : Usai mengangkat wuduk. Mau pakai tudung. Tetiba pin hilang entah ke mana. Selamat aku pakai selendang anting-anting. Kesimpulan, tak yah guna pin pun boleh menggayakan selendang jenis ni. Sekian.

Selendang begini pun aku suka.
Kelebihan : Nak iron pun boleh, tak mau iron pun ok. Murah.
Kelemahan : Tak sesuai di pakai ketika kelam kabut. Serabai jadinya nanti. Huhu.

 

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

 
Aku bosan. Jadi aku tulis entri yang membosankan ini. Biaq hampa bosan sekali. Ngeh3~