Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lebih Baik…

Monday, November 29, 2010


Kesabaran manusia ada batasnya. Apatah lagi bagi manusia macam aku. Bas lambat sket pun aku nak hangin. Orang depan jalan terkedek-kedek halang jalan aku pun rasa nak maki hamun. Pintu rumah susah nak kunci pun buat aku nak mengamuk. Hanger tersangkut-sangkut masa nak sidai baju pun aku leh terjerit-jerit macam orang gila.

Tengok?? Benda kecik macam tu pun aku tak leh sabaq. Buruk gila perangai kan?

Tapi aku sedar yang perangai hangin, makin hamun, mengamuk, terjerit-jerit aku tu tak kan buat masalah selesai. Tak rugi kalau aku bersabar. Baiklah, aku cuba. Walaupun aku tau akhirnya nanti tak seperti yang aku harapkan. Arghhhh, apa benda la aku mengarut ni!!!

 

Lebih Baik Jauh Tak Terlihat,
Daripada Dekat Tersekat..
Lebih Baik Jauh Yang Membahagiakan,
Daripada Dekat Yang Menyeksakan..

 

*Ya ALLAH, aku akan bertahan selagi Kau mengizinkan*

2 komen:

miya said...

huh... sabar,sabar... dari pemerhatian sy, orang mcm awak ni tak simpan dalam hati. Kan??

::Miss Pikon:: said...

miya >> hehe. betoi kot. tp klu hal besar, mgkn leh simpan 2 3 tahun dlm hati. ngeee~~ :P