Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Batu Nisan Itu Sudah Mereput

Monday, November 22, 2010


Sila bayangkan batu nisan di tanah perkuburan. Ada banyak kan? Cuba bayangkan ada satu saja. Eh, silap. Sepasang batu nisan. Mana ada orang pacak satu batu nisan saja kan? Kemudian bayangkan batu nisan tu mereput sket-sket macam kayu di makan anai-anai. Walaupun nampak kurang logik di situ, cuba lah bayangkan jugak ya.

"…sebab tu la takdak sapa dalam hati aku selagi batu nisan tu tak reput!"
Tudia ayat! Tu ayat aku suatu ketika dulu. Dan sekarang batu nisan dalam lubuk hati aku ni dah mula mereput. Pelan-pelan bertukaq menjadi sebuah taman dengan pelbagai bungaan yang segar lagi harum. Haaaa, ambek kau! Hyperbola punya description.

"Aku meluat orang angau! Booooo~~"
Ayat ni pun penah jadi status fb aku. Dan sekarang, sapa rasa nak boooo aku dipersilakan dengan segala hormatnya. Hahaha!!
*****

^ini kisah Aku & Dia^

Berkenalan di bulan penuh berkat bulan Ramadhan.
Bertemu buat pertama kalinya pada 21 November 2010

Berbeza tapi serasi bersama. Hahaha.
[perasan tak aku lebih gergasi dari beliau? ces!]



Terpesona dengan telinga itu. Kehkehkeh!



Sukaaaa sangat ;)

 
Cukup sudah ceghita aku. Lebih-lebih kang kena sumpah tak pasai ja. Chow!

 

0 komen: