Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Hujan Lagi Hati Ini

Tuesday, February 8, 2011

Letih malam kelmarin baru terasa hari ni. Berniat nak MC tadi. Alasan, mengantuk tahap nak pengsan. Tapi bila pikiaq balik kes kelewatan masuk keja yang sama banyak dengan bilangan cuti yang dah habih, maka aku gagahkan jugak melangkah. Nak bagi hilang sket rasa mengantuk yang menyerang, aku lepak kat toilet hisap rokok barang dua tiga pam dulu. Baru nak layan, kantoi pulak dengan makcik yang menguruskan hal ehwal toilet. Potong stim betoi.

Apa lagi, berdesup lari pi duduk kat tempat buat keje diam-diam. Hilang jugak rasa mengantuk aku. Benarlah kata pepatah ~ "hujan emas di negeri orang, hutan batu di negeri sendiri, lebih baik di negeri sendiri" (cuba kaitkan jugak!)

Tapi kalau hujan di hati? Layan je la lagu ni. Aku nak pi usha rokok aku yang tertinggal tadi. Ntah-ntah makcik tu dah sapu habih.




 


 

p/s : Baca boleh, percaya jangan! Araso??

6 komen:

Anonymous said...

dasat2.. hahaha...

::Miss Pikon:: said...

hahaha. tQ anon sbb selalu tinggalkan jejak kat blog aku ni. baca ka dak, aku kurang pasti. tp tQ la jugak :)

Anonymous said...

opkos la sudah baca... lgpon ade notification kt browser ni tiap kali ade entry baru...

Ekmi said...

masih merokok?? bila nk ubah tabiat ni..ish ish ish..


~baca buleh, percaya jangan.~

::Miss Pikon:: said...

anon : wow, terharu aku.

::Miss Pikon:: said...

ekmi : camna hang stop merokok dulu? bg tips sket :p

p/s : baca buleh, percaya jgn!