Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Zizan & Dina Pulak

Monday, February 21, 2011

Zizan selalu dikaitkan dengan Diana Amir. Tak pun Juliana Evans. Tapi kali ni aku nak gosipkan cik abang dari Terengganu kite ni dengan Dina! Hehe. Best jugak gandingan Zizan-Dina ni. Gandingan suara dalam lagu Selamat Tinggal. Kalau yang selalu tengok Raja Lawak tau la kot lagu ni. Aku tak pernah tengok. Dengar-dengar la yaw!!


 



 

Dina:

(*) Selamat tinggal kawan ku

Tak mudah aku pergi ohho

Bila wajah mu sentiasa di hati ini


 

Zizan:


 

Ok, dan memang

Bukan mudah untuk ku menerima hakikat

Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat

Apa yang ku harapkan

Kasih sayang yang suci murni

Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi (pergi pergi)

Dulu hari

Hari ku berwarna warni

Kini kian mendung

Kian tinggal satu memori

Jangan, jangan lepaskan genggaman ku ini

Hidup ku hanya bermakna jika kau di sini


 

Mana janji mana erti

Kenapa gembira ku kini menjadi sedih

Musnah segala apa yang ku impikan

Tetapi ku tetap tabah

Kerna Tuhan yang menentukan

Kau telah pergi apa kan daya

Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya

Ku harapkan ini sesuatu yang kekal

Nah, terpaksa melepaskan mu kini

Selamat tinggal


 

Ulang (*)

Tiada ertinya kau tinggalkan aku

Sedangkan teramat ku mengasih diri mu

Cuba ingat semua yang kita pernah lalui

Sayang bukalah fikiran mu kembali

Ku tak mahu hidup tanpa mu di sisi

Hanya kamu seorang yang pernah aku kasihi

Jangan pergi, jangan pergi

Jangan tinggalkan aku begini

Jika aku yang kau cintai

Kenapa semua ini?

kenapa semua ini?

Mengapa semua ini?

Jika aku yang kau cinta

Mengapa semua ini?


 

Dina:


 

Kenapa semua jadi begini?

Kenapa oh mengapa?

(Jangan pergi, jangan pergi)

(Jangan tinggalkan aku begini)


 

Selamat tinggal kawan ku

(usah pergi)

Tak mudah aku pergi

(jangan biar kan ku menderita)

Bila wajah mu sentiasa di hati ini

(aku sentiasa di dalam dakapan mu sayang)


 

Walau ku pergi sayang ku

(usah pergi)

Dalam jiwa ku ini

Kaulah cinta ku yang kekal

Selamat tinggal

(Jangan biarkan ku menderita di sini)

(Jangan biarkan ku terseksa di sini sayang)

Selamat tinggal kawan ku

(usah pergi)

Tak mudah aku pergi

Bila wajah mu sentiasa di hati ini

(aku sentiasa di dalam dakapan mu sayang)


 

Walau ku pergi sayang ku

(jangan pergi)

Dalam jiwa ku ini

Kaulah cinta ku yang kekal

Selamat tinggal

(aku menyintai dirimu sayang)

(jangan biarkan aku sendiri di sini sayang)


 

Kaulah cinta ku yang kekal

Selamat tinggal


 


 

(monolog dalaman)


 

Wohhooooo!! Menarik jugak suara si Zizan ni rap ye.

Woit, rap je kot. Bukannya mengaji pun!


 

p/s : Kalau ada rakaman suara Zizan mengaji, share la dengan aku. Okey?

3 komen:

dwaty said...

kalau zizan digandingkan dengan dina dalam melodi... ok gak kan???

::Miss Pikon:: said...

sume pun ok. asalkan zizan. hahaha!

Faztee Danisha said...

slm ziarah..thnx tas komen kt blog sy..i folo..http://shares-something.blogspot.com/