Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Kami Blogger Utagha

Wednesday, February 23, 2011



Mari bekerja keras setelah cuti. Demam dah ok, tetiba batuk pulak mai menyerang. Aduh! Sebab tu la lambat sket nak publish entri ni. (ada aku kesah? -> mungkin ni la kata-kata cik admin kat aku)

Sebenarnya aku terlambat perasan ada syarat-syarat nak join Group Kami Blogger Utagha. Muahahaha! Maafkan aku cik GKSB.

Ok, meh aku nak ceghita. Aku ni memang orang utagha. Dilahirkan di Perlis, membesar dan menetap di Kedah. Bersekolah pun kat Kedah jugak. Matrix pun kat utagha yakni Pulau Pinang. Tapi sekarang aku berada di Putrajaya. Kalau perasan la kan, kat entri pun aku guna loghat utagha.

Masih meragui ke'UTAGHA'an aku? Hm, aku habaq sekali lagi. Aku orang Kedah. Sekian, terima kasih.

4 komen:

fRaMe+LenSeS said...

selamat datang ke komunity nih.. salam kenai.. salam ziarah dari Nadh. ;)

**Miss Kay MazRan** said...

hye2 geng utagha! :D

@mel said...

as'salam....


ekceli bukan syarat sgt pon psai wat N3 tuh...

yg sebetoinya just nk share kt suma kesempoian group nih...

baiteway selamat dtg ke group nih...

p/s.. x da sapa tanggong jawab klu jd mereng lepaih joint group ni tau...

salam ukhwah....

Manja (let it be my sweet name) said...

Manja pun org utara juga, peneng,