Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Kawen Muda

Monday, February 7, 2011

Sambungan entri lepas...

05 Feb 2011, kenduri sedara aku. Nak harap kenduri aku memang tak la. Belum sampai masanya. Sabaq dulu noooo.

Aku malas nak tulis panjang-panjang. Tengok je la gambaq yang ada ni. Pun malas jugak nak letak banyak-banyak.



Pengantin baru, Hafiz & Aznida.


Pengantin muda. Muda dari aku kot. Tercabar i tau.


Ala omak, kawenkan den. Ahaks!



 

p/s : Izinkan aku berangan sat. kelopak kelopak kelopak kelopak cantum cantum cantum cantum kelopak kelopak cantum cantum kelopak cantum kelopak cantum!! (ada bunyi kompang tak?) :P

6 komen:

Anonymous said...

nice... mesti byk dpt soalan cepumas time tu kn?

::Miss Pikon:: said...

besa la orang kg. tak tau nak tanya soklan len dah. cemuih nak jawap. :)

Nur Aisyah Nadzira said...

dok muda2..bapa umoq dowang tu??..aku pn sama cm hang..blk kg spupu dok tanya..bila kaklong nk kawen..hah aku jwb apa tau..tu paksu tak bagi kawen.noktah!..jgn dok tanya2 lg..=p

Ekmi said...

hihi..sabar2..

::Miss Pikon:: said...

ecah : muda setahun dr kita. muahaha. tak la muda sgt pun kan. tp muda dr aku. tu yg hangat!! :p

::Miss Pikon:: said...

ekmi : sedang bersabaq la ni. mak aku yg tak sabaq sebenaqnya. hihi~