Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Aku Ni Peminat Bola Tau

Tuesday, December 21, 2010


Geli Mat: Hang suka bola? Tak sedaq diri ka hang tu pompuan.
Aku: laaaaa, awatnya?? Biaq pi kat aku la. Ada ja laki suka laki aku tak dengki pun. Eh, silap! 
Ramai ja laki suka memasak, aku tak hingaq pun.

Man: tu kes lain la. Orang laki kan serba boleh. Hehe.
Aku: hah, sama gak macam pompuan. Serba minat! :P

 

Tak nak mengarut lebih, aku terus kepada isu yang berkaitan dengan tajuk entri. Aku ni peminat bola tau?! Sebab apa aku minat bola tapi tak minat Justin Bibir (JB)? Meh aku nak habaq bagi.
  1. Alasan utama, mestilah sebab pemain! Buleh cuci mata gitu. Satu pasukan ada 11 orang. Dua pasukan dah 22 orang. Tu tak kira dengan pengadil lagi. Macam-macam rupa paras ada. Hehe. Setakat JB tu, tiang gol lagi smart kot. Hahaha!
  2. Lepas tu buleh jugak tengok aksi lakonan di padang. Kena sepak sket ja. Tapi jatuh sampai terguling-guling. Buat-buat rebah pun ada. Lawak sungguh! JB tu reti berlakon ke? Pandai buat lawak ke?
  3. Nak jerit sampai terkeluaq anak tekak pun tak pa kalau tengok bola. Semangat orang kata. Terjerit-jerit sebab JB? Nak kena kutuk buleh laaa try.


 
Man: hang minat bola kan? Meh nak test sket. Cristiano Ronaldo main dengan kelab mana?
Aku: ceh, senang sangat tu. Sat nak google. Kehkehkeh!



 

p/s: Aku ni takat layan bola buleh la. =)

 

 

2 komen:

NURUL said...

saya pun minat bola :)

::Miss Pikon:: said...

nurul >> sy ni minat la jugak dgn bola..tp bkn peminat fanatik la.. ;p