Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Entri Khas Buat Nur Aisyah Nadzira

Friday, December 31, 2010


Morning all!!

Masih lagi pasal bola ye. Tahniah skuad Malaysia!! Tahniah atas aksi cemerlang anda. Pujian harus diberikan kepada satu pasukan. Tahniah! Tahniah! Tahniah! Terima kasih jugak buat anak buah RajaGopal. Kerana kemenangan mereka, hari ni diumumkan cuti umum. Yuuhuuuuu!!!

Hari ni jugak tanggal 31 Disember 2010 adalah ulang tahun kelahiran sahabat baik ku (rujuk nama beliau kat tajuk entri) yang ke-24. Ketapi lambat sket. Orang lain dah nak masuk 25 daa. Tapi tak mengapa, dia tetap sahabat aku dunia akhirat.

Di kesempatan ini aku nak ucapkan

"Selamat hari lahir yang ke-24. Umur tu sekadar angka je. Yang penting hati kita. Semoga ko peroleh bahagia dunia dan akhirat. Aku doakan ko bertemu jodoh yang kau redhai. Sayang ko banyak-banyak!!"



Kita kawan sampai matahari jadi warna pink ye :)

Dan hari ni jugak ada plan baik punya. Main masak-masak bersama beliau dan Leen. Hehe. Hasil dari main masak-masak itu akan di update kemudian. Ok, nak pi terjah dapur sat. Lapaq laaa pulak.


p/s: Oh, dah hari terakhir 2010! Cepatnya masa berlalu.

1 komen:

Anonymous said...

ooooohhhh...rupenye ade entri tuk aku..hahaha..my lovely dovey honey money ani..terima kasih bebanyak yeeeee..aku pun sgt2 sayang kt ko n geng charlie yg laen..korang la sahabat aku juga sampai ke akhir hayat aku..tiada penggantinya korang ni..apa-apa pn saja utk korang..dgn korang la aku boleh bercakap terus terang dan segala-galanya..hahaha..sayang ko n geng charlie...mmmmmuaaaaahhhh