Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Saya Menang?? Tq Jejaka Terhangat

Wednesday, December 29, 2010


Selamat hari Rabu. Wah, dah Rabu. Ada baki dua hari lagi sebelum segalanya berakhir. Ok, malas nak pikiaq. Update blog lagi bagus time tak dak gheja ni. Huhu.

Tengah enak berblogwalking tetiba ternampak gambaq sendiri kat blog Jejaka Terhangat. Isyk, malu cheq. Tak sangka aku jadi pemenang untuk Segmen Clever Edisi Jejaka Terhangat (Soklan 3).

Dengan malu-malu aku nak ucapkan terima kasih banyaks kat JT sebab:

Satu ~ Menganjurkan segmen ni. Best jugak jawab soklan kuiz camni. Boleh recall balik ilmu yang belajaq semata-mata nak amek exam dulu. Boleh jugak tambah ilmu baru. Hehe.

Dua ~ Sudi letak blog aku yang tak seberapa ni kat bloglist beliau. Ganjaran sebagai pemenang.

Lagi sekali aku nak ucapkan terima kasih JT. Anda memang hangat! Auwww~~


 

p/s: Kenapa perlu join segmen ini? Usha SINI. Sapa-sapa berminat nak join, cepat terjah blog JT okey =)

2 komen:

Jejaka Terhangat said...

wah wah..siap ada special entri. hehe..tahniah yek cik pikon..memang hangat betol..laju je jwb..tp dah menang pn bleh jwb lg..cuma kalo menang gak kena kasi laluan kat org len plak la. hehe..ok?=p

cOnfuSeME said...

congrat...;D
salam kenal...:)