Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Hidup dalam Kebodohan

Friday, December 3, 2010


Babak 1
Aku : Walaupun aku tau dia dah ada anak isteri, tapi aku masih tak buleh nak lupa kan dia. Aku betoi-betoi sayang dia. Kan ku tunggu duda beliau!! Sobs sobs ~~
Depa : Come on la beb! Buat apa nak tunggu lagi orang macam tu. Jangan jadi bodoh! Dia bahagia, hang jugak dok sobs sobs sensorang.

Babak 2
Beliau : Sayang, maafkan abang. Abang terpaksa. Bukan niat abang nak lukakan perasaan sayang.
Aku : Sampai hati abang kan?? Abang buat ayang rasa macam orang bodoh dok tunggu abang selama ni. Menci abang! Menci! Menci!
Depa (ramai-ramai) : Booooooo~~~ Hang memang bodoh!! Padan muka hang. Kahkahkah!
Aku : Ya ka? Tapi aku rasa…




Motif : Nak habaq aku teringin nak tengok ceghita Aku Tak Bodoh. Ada yang sudi teman? =)

p/s: Dialog tu rekaan semata okey.

0 komen: