Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Patot La Sedap

Saturday, December 11, 2010



"one is never enough, buns to die for"

Memang tak cukup satu. Tapi part to die for tu tak la kot. Tak berbaloi aih mati sebab roti. Sejak dua tiga menjak ni aku jadi ketagih dengan Rotiboy. Apa benda la yang depa letak sampai rasa sedap sangat. Tengah nak bayaq, tiba-tiba aku nampak…………….

 
<<<<<<< rewind <<<<<<<

 
Tadi aku pi jalan-jalan kat Alamanda. Sensorang macam biasa. Meriah betoi hari ni. Siap ada Santa Claus lagi dok shopping bagi gula-gula kat budaks dengan cik awek dia. Badut hidung merah pun ada. Teringin jugak nak menyebok kerumun badut tu. Teringin jugak nak belon macam-macam bentuk tu. Tapi tak sanggup kena sumpah tua kutuk tak sedaq diri nak buat perangai budak, aku blah.

Pening sat aku tadi. Sana budak. Sini budak. Situ budak. Kalau budak saja tak pa la. Aku memang suka budak pun. Budak pun suka aku. Hehe. Yang buat aku pening tu, sebab budak menangis! Asal jumpa budak ja, mesti budak tu menangis. Asal menangis ja mesti budak. Pening pening. Tu baru anak orang, kalau anak sendiri?

Selingan sat.


Geng hidung jambu bertambah lagi sorang. Haha.
Anak sedara aku yang ke… err, nak kena kira dulu..

 
Sebelum balik harus cari benda makan. Tempat wajib singgah tiap kali pi Alamanda, mestilah Rotiboy. Sejak dua tiga menjak ni aku jadi ketagih dengan Rotiboy. Apa benda la yang depa letak sampai rasa sedap sangat. Tengah nak bayaq, tiba-tiba aku nampak sorang crew berjantina lelaki rupa paras ala-ala Nicholas Tse (tak pasti Melayu kacukan atau memang bukan Melayu) dengan yakinnya pegang doh Rotiboy dengan kedua-dua belah tangan beliau tanpa memakai sarung tangan!

Perghhhh, patot la sedap!!


 
p/s: Harap-harap roti yang aku makan tadi bukan dari tangan beliau. Nape la aku mesti nampak depan mata. Buat-buat tak nampak buleh??

0 komen: